HENRIKA'S

Shopping - Skönhet - Träning - Vardag

Dåligt bloggande

Publicerad 2015-01-25 19:05:30 i Allmänt,

Har inte riktigt lyckas med det här att blogga oftare. Men det är därför för 1. Har inte haft inspiration 2. Jag bloggar via telefonen eller ipaden, skulle vara lättare via dator men min egen dator e så dålig 3. Det har inte hänt aå mycket i mitt liv som jag kan skriva hit. 

Men idag har jag bara tagit de lungt. Jag kom hem från min poikvän där vid fyra, jag hade varit dit övernatten. Nu sitter jag med kokosolja i håret och väntar att det skall värka o sen skall jag fara i duschen. 

-henrika-

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Henrikas

Jag är en -99 född flicka från Finland. Bloggar mest om min vardag och träning. Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela