HENRIKA'S

Shopping - Skönhet - Träning - Vardag

Är tillbaks

Publicerad 2015-07-22 21:00:25 i Allmänt,

Det är länge sen sist! Har nu haft lite paus med bloggandet men nu har jag tänkt börja skriva igen. Jag har inte tänkt skriva varje dag, men 3-4 gånger i veckan så att det inte skall bli så tråkit att läsa.
Skall se hur mycket tid jag har när skolan börjar, jag kommer att ha långa dagar och skall hinna läsa läxor och träna efter skolan.
Nu när jag skaffade en ny dator kommer det komma mer bilder och bloggen kommer se bättre ut. Skall också försöka få bättre kvalite på bilderna.
 
 
-Henrika
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Henrikas

Jag är en -99 född flicka från Finland. Bloggar mest om min vardag och träning. Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela