HENRIKA'S

Shopping - Skönhet - Träning - Vardag

Color mask

Publicerad 2015-07-27 10:20:55 i Allmänt,

Hej! Jag fick en color mask att testa här för några dagar sedan. Mitt naturliga hår färg är närmare svart, och hade fått lite ljusare hår av solen, så den här masken fick tillbaks mitt naturliga hår färg. Dock kommer färjen att slitas från håret efter några tvättar och jag kommer få tillbaka mina ljusa ränder som jag fick av solen.
Den här color masken sliter ju inte på håret utan mer sköter det. Det är mera som ett vårdande hår mask med färg i sig. Jag gillade nog den här produkten och kommer säkert köpa om den. Har tyvärr inga before and after bilder, jag glömde helt att ta dom.
-Henrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Henrikas

Jag är en -99 född flicka från Finland. Bloggar mest om min vardag och träning. Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela